PODUZETNIČKI CENTAR
Kvaliteta
'Kvaliteta se ne događa slučajno, kvaliteta se planira'.
Kvaliteta je od početka proizvodnje predstavlja izazov svim proizvođačima.
Kako postići proizvod ili uslugu određenih,traženih karakteristika svaki put?
U cilju ujednačavanja niza općih zahtjeva sustava kvalitete i uklanjanja trgovačkih barijera Međunarodna organizacija za normizaciju (ISO) je još 1987. godine objavila niz ISO normi iz područja upravljanja kvalitetom.
Osam osnovnih načela upravljanja kvalitetom prema normi ISO 9001 su :
- usmjerenost prema kupcu
- vodstvo
- uključivanje svih zaposlenih
- procesni pristup
- sustavni pristup upravljanju
- stalna poboljšanja
- činjenični pristup donošenju odluka
- međusobno parterski odnosi sa dobavljačima
Sustav upravljanja kvalitetom sukladno normi ISO 9001 : 2008 primjenjiv je na sve vrste organizacija, bez obzira na djelatnost kojom se bave ili njihovu veličinu. Implementacijom sustava upravljanja kvalitetom sukladno normi ISO 9001:2008 stvara se organizacija u kojoj se u svakom trenutku zna:
- što se radi
- kako se radi
- tko radi
- gdje postoji trag o tome, i na taj način osigurati ispravan rad i stalnost kvalitete Vašeg proizvoda ili usluge sukladno zahtjevima Vaših kupaca.
|