PODUZETNIČKI CENTAR

Kvaliteta

'Kvaliteta se ne događa slučajno, kvaliteta se planira'.

Kvaliteta je od početka proizvodnje predstavlja izazov svim proizvođačima.
Kako postići proizvod ili uslugu određenih,traženih karakteristika svaki put? 

U cilju ujednačavanja niza općih zahtjeva sustava kvalitete i uklanjanja trgovačkih barijera Međunarodna organizacija za normizaciju (ISO) je još 1987. godine objavila niz ISO normi iz područja upravljanja kvalitetom.
Osam osnovnih načela upravljanja kvalitetom prema normi ISO 9001 su :

  • usmjerenost prema kupcu
  • vodstvo
  • uključivanje svih zaposlenih
  • procesni pristup
  • sustavni pristup upravljanju
  • stalna poboljšanja
  • činjenični pristup donošenju odluka
  • međusobno parterski odnosi sa dobavljačima
Sustav upravljanja kvalitetom sukladno normi ISO 9001 : 2008  primjenjiv je na sve vrste organizacija,  bez obzira na djelatnost kojom se bave ili njihovu veličinu. Implementacijom sustava upravljanja kvalitetom sukladno normi ISO 9001:2008 stvara se organizacija u kojoj se u svakom trenutku zna:
  • što se radi
  • kako se radi
  • tko radi
  • gdje postoji trag o tome, i na taj način osigurati ispravan rad i stalnost kvalitete Vašeg proizvoda ili usluge sukladno zahtjevima Vaših kupaca.